Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Loialitate totala
      „Loialitate totala”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Loialitate totala

      Loialitate totala

      Cum sa obtii devotamentul clientilor
      Leena Rinne, Sandy Rogers, Shawn Moon
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Business
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      ALL
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      190
      Colectie:
      FranklinCovey
      Ilustrator:
      Andra Penescu
      ISBN:
      9786065875388
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Cum sa devii un lider eficient
      Dale Carnegie & Associates
      login
      Drumul spre caracter
      David Brooke
      login
      Managerul neoficial de proiect
      James Wood, Kory Kogon, Adam Merrill, Leena Rinne, Suzette Blakemore
      login
      BRAND. Jocul antreprenorial la alt nivel
      Simona Gabriela Buzatu
      login
      Descriere

      Cum să câștigi respectul, încrederea și fidelitatea clienților

      Principiile prezentate în această lucrare te vor învăța să generezi loialitate totală în rândul celor cu care interacționezi și te vor ajuta să consolidezi relația dintre clienți și organizația din care faci parte.

      Loialitate totală este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clienților cărora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informațiile cuprinse în cartea de față își păstrează relevanța indiferent de domeniul în care activezi, de la sănătate până la guvern, de la sectorul nonprofit până la cel privat.

      Cartea cuprinde 11 puternice „adunări” de echipă – sesiuni scurte, cu un țel precis. Acestea se concentrează asupra abilităților și instrumentelor pe care te poți baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formulă repetabilă, ușor de aplicat, cu rezultate demonstrate în sectorul relațiilor cu clienții.

      Dacă interacționezi direct cu clienții, în interiorul sau în exteriorul unei organizații, te numeri printre cei a căror activitate poate fi influențată decisiv de acest volum. Poți lucra într-un call center, într-un magazin sau într-o filială, ori în finanțe, vânzări, marketing, producție sau IT. Oricare ar fi locul tău de muncă sau postul pe care îl ocupi, ai de-a face cu clienți. A sosit momentul să deprinzi toate acele abilități care vor avea un impact major asupra loialității acestora.

      De asemenea, dacă ești liderul unei echipe sau al unei organizații, ai ocazia de a descoperi cum poți crea și implementa o cultură a loialității în rândul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale își poate asuma sistematic, în mod voluntar, responsabilitatea de a crește fidelitatea clienților. De aceea, este esențial să aplici tu însuți și să le prezinți celorlalți comportamentele și practicile care garantează atingerea scopurilor propuse.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează