Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Management financiar. Volumul I

      Management financiar. Volumul I

      Diagnosticul financiar al companiei
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      280
      Volum Din Serie:
      1
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9789737096142
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 25cm
      Descriere

      Lucrarea prezintă interes pentru managerii financiari ai companiei, atât la nivel strategic, cât și la cel operațional. Elementele de bază prezentate în această lucrare pot servi și aspiranților la aceste poziții, fie că sunt angajați în poziții executive (personal de execuție), fie că sunt cursanți la diferite cursuri de profil. Cu toate acestea, elementele prezentate în această lucrare pot fi utile și analiștilor financiari (interni sau externi), evaluatorilor de întreprinderi, personalului din bănci angrenat în activitatea de creditare sau de monitorizare a întreprinderilor debitoare. Fiecare dintre acești destinatari prezintă anumite cerințe informaționale, asupra cărora vom insista pe parcursul lucrării.

      Lucrarea noastră se află la cea de-a doua ediție. Am parcurs un drum dificil de la prima ediție, publicată în 2003. A fost o perioadă de acumulări, dar și de raționalizări. A rezultat un plan ce cuprinde apariția a trei volume, cel dintâi fiind cel de față. Primul volum se va concentra asupra aspectelor de bază din managementul financiar și asupra analizei financiare. În funcție de aprecierea cititorilor noștri avem planul de a continua cu publicarea a încă două volume, primul destinat managementului financiar strategic și cel de-al doilea, celui operațional.
      Credem în necesitatea integrării unui număr cât mai ridicat de studii de caz. Din acest punct de vedere, am avut de optat între utilizarea unui studiu de caz „serial”, prezent pe parcursul fiecărui capitol și a unui univers de studii de caz, independente. Am preferat cea de-a doua variantă – aceste studii de caz sunt diverse și credem că pot ajuta mai mult la înțelegerea fenomenelor prezente la nivelul mai multor societăți comerciale.
      Autorii
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.