Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Managementul clasei si nativii digitali

      Managementul clasei si nativii digitali

      Fundamentari din perspectiva neurostiintelor
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2021
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      206
      ISBN:
      9786062403201
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      Din cuprins:

      • Neurostiintele si retetele in educatie
      • De ce ar trebui sa mergem la scoala?
      • Ideal si modele
      • Edutainer versus profesor traditional
      • Gamificarea si impactul sau educational
      • Recompensele si demonii lor
      Lucrarea are doua premise puse in valoare de cele mai noi cercetari in domeniu: una dintre premise se constituie din datele pe care neurostiintele le pun la dispozitie cu privire la caracteristicile si modalitatile de functionare ale creierului uman; a doua premisa este constituita din datele despre nativii digitali si despre specificul modului de viata al acestei generatii, la intersectia dintre realitatea fizica si spatiul virtual. Pe baza acestor premise, lucrarea fundamenteaza modalitati concrete de interactiune in spatiul scolii (dar nu numai) cu nativii digitali, astfel incat potentialul lor sa se poata realiza, pe de o parte, iar pe de alta parte, acestia sa poata duce o viata implinita, in acord cu valorile si cultura umanitatii; lucrarea aduce la zi ceea ce specialistii in domeniu numesc managementul clasei, astfel incat profesorii, parintii, persoanele care interactioneaza cu acesti nativi digitali din (deja) generatia a doua, sa dispuna de instrumente specifice, adecvate si eficiente. Din aceasta perspectiva, criza scolii nu se reduce la criza instruirii, ci, mai degraba, se arata a fi una educationala (criza de scop - copiii nu mai stiu de ce ar trebui sa mearga la scoala). - Emil Stan
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.