Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare
      „Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

      Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

      Adrian Oprescu, Adriana Baban, Oana Benga
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Metodologie, testare, Educatie
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2015
      Editura:
      Asociatia de Stiinte Cognitive din Romania
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      196
      ISBN:
      9786068244907
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 28cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Plansa Sistemul Solar - Planete
      login
      Cum sa predai
      Phil Beadle
      login
      Stilurile de atasament
      Amir Levine, Rachel S.F. Heller
      login
      Profesorul eficient
      Thomas Gordon, Noel Burch
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Consiliere educationala
      Adriana Baban
      login
      Ursul
      Adrian Oprescu
      login
      Varul Alexandru si alte povesti adevarate
      Adrian Oprescu
      login
      Descriere

      Managementul comportamentelor şi optimizarea motivaţiei pentru învăţare se concentrează asupra acelor elevi care, manifestând probleme de comportament şi disciplină, atrag cel mai mult atenţia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interferează cu activitățile de învățare. Cel mai adesea, cadrele didactice intervin după apariţia acestor comportamente indezirabile prin atenţionări verbale, excludere, scăderea notei la purtare etc. însă, de cele mai multe ori, efectul nu este cel așteptat, deoarece intervenția nu ține cont de înțelegerea factorilor care determină și mențin manifestarea acestor comportamente. De aceea, în asemenea situaţii, derularea unei analize funcţionale ajută cadrul didactic să înţeleagă scopul comportamentului problematic, dar și să identifice planuri de disciplină adecvate nevoilor de la grupă/ clasă.


      Activităţile practice, fișe de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmăresc combinarea într-o manieră eficientă a activităţii didactice cu monitorizarea şi managementul continuu al comportamentelor copiilor. Ghidul prezintă practic o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul grupei/ clasei atunci când se vizează modificarea comportamentelor dezadaptative.


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează