Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Marketing in turism
      „Marketing in turism”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Marketing in turism

      Marketing in turism

      Daniel Gherasim, Adrian Gherasim
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Pro Universitaria
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      318
      ISBN:
      9786063920691
      Dimensiuni: l: 18cm | H: 25cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      S-ar putea să-ți placă și:
      Marketing online: pe plus sau pe minus?
      Cristian China-Birta
      login
      Marketingul educational
      Ion Albulescu, Catalin Glava, Cristian Stan, Adriana Denisa Manea
      login
      Brand Romania
      Bogdan Brinzas
      login
      Strategii de content marketing
      Mircea Alexandru Rosu
      login
      Descriere

      Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in Turism). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.

      Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in Turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului.

      Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in Turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferentaturismului (chiar daca capitolele ei - dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc. - sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează