Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Marketingul educational
      „Marketingul educational”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational
      Marketingul educational

      Marketingul educational

      Ion Albulescu, Catalin Glava, Cristian Stan, Adriana Denisa Manea
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Economie, Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Polirom
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      240
      Colectie:
      COLLEGIUM.Stiintele educatiei
      ISBN:
      9786303442068
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm | 1.5200cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Mindset
      Carol S. Dweck
      login
      366 de legi ale succesului
      Robert Greene
      login
      Mitul lui Sisif
      Albert Camus
      login
      Multumesc, Domnule Profesor
      Patricia Polacco
      login
      Descriere

      „Structurat în unsprezece capitole, volumul tratează într-o manieră integrativă problematicile complexe din sfera marketingului educațional, plecând de la delimitările conceptuale specifice acestuia și explicitările terminologice operaționale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-țintă, piață educațională, mix de marketing, cerere și ofertă) și continuând cu trecerea în revistă a principalelor aspecte ce țin de conținutul marketingului (funcții și principii ale marketingului educațional, imaginea/viziunea și misiunea instituției, serviciile/produsele și bunurile educaționale, brandingul educațional etc.).

      Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalități concrete de realizare a activității de marketing precum: cercetarea în marketing (metode și instrumente de cercetare, analiza mediului intern și extern, segmentarea pieței, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele și instrumente comunicaționale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, broșură, scrisoare, flyere, fluturaș, poster, afiș, site-ul instituțional, blog etc.).

      Caracteristicile marketingului educațional, necesitatea abordării acestuia și modalitățile de asigurare a condițiilor de eficiență în marketing sunt evidențiate de-a lungul întregului volum ca un fir roșu ce susține interdependența conținuturilor abordate.

      Marketingul educațional este un suport informativ pentru manageri și cadre didactice care se confruntă cu problema asigurării școlarității funcționale și eficiente – educație de calitate, inserția socială și profesională a tinerilor și a adulților pe piața muncii, pregătirea dezirabilă a fiecărui educabil (elev/student/cursanți diferiți) – în acord cu nevoile și posibilitățile lor reale de dezvoltare, facilitând dobândirea independenței personale și profesionale.”

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează