Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Mass-media, religie, spatiu public
      „Mass-media, religie, spatiu public”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Mass-media, religie, spatiu public
      Mass-media, religie, spatiu public
      Mass-media, religie, spatiu public
      Mass-media, religie, spatiu public

      Mass-media, religie, spatiu public

      Mihai Coman
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicitate si media
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Polirom
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      248
      ISBN:
      9789734683147
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Lifespan
      David A. Sinclair
      login
      Lebada neagra
      Nassim Nicholas Taleb
      login
      Fake news, hateri si cyberbullying
      Mauro Munafo
      login
      Despre marea strategie
      John Lewis Gaddis
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Media si Inteligenta Artificiala
      Antonio Momoc, Romina Surugiu
      login
      101 concepte pentru a intelege religiile lumii
      Mihai Coman
      login
      Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual
      Madalina-Nicoleta Chirila
      login
      Vanatoarea de minti
      Gabriel-Catalin Butoi-Put
      login
      Descriere

      Mass-media, religie, spațiu public prezintă harta unui domeniu, fiind o sinteză savantă, dar accesibilă a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernității (mass-media, industriile culturale, Internet, spațiu public, marketing și branding etc.). Este o lucrare științifică, deoarece corespunde standardelor de exigență ale specialiștilor, dar și abordabilă, întrucît prezintă clar și concis temele analizate. Volumul oferă cititorului o imagine de ansamblu, panoramică, asupra formelor mereu în mișcare prin care religia modelează instituții, produse și valori socioculturale moderne și este, la rîndul său, influențată de schimbările generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflecției și încercărilor de a prezenta și explica transformările religiei în sfera culturii media din epoca postmodernă. Demersul constituie o dezvoltare firească a preocupărilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman în diverse volume și studii, ce au condus într-un punct în care interesul pentru mitologiile mediatice și pentru relația dintre ritual și mass-media a generat necesitatea integrării respectivelor fenomene într-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decît al religiilor. Astfel, autorul abordează o gamă foarte largă de subiecte, cazuri, teorii, concepte și axe de cercetare, în speranța că volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor să se avînte spre aceste orizonturi.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează