CORINA ANDREI – profesor învățământ primar, grad didactic I, Școala Gimnazială nr. 24 din București, autor de manuale școlare, de ghiduri metodologice și de auxiliare didactice, consilier în probleme de educație, inițiator și membru al echipelor de lucru pentru elaborarea de proiecte educative atât la nivel național, cât și internațional, organizator de concursuri de matematică, redactor al unei reviste internaționale de matematică.
CONSTANȚA BĂLAN – profesor învățământ primar, grad didactic I, Școala Gimnazială nr. 24 din București, metodist ISMB, autor de manuale şcolare, de ghiduri metodologice şi de auxiliare didactice, membru al Grupului de lucru pentru Evaluarea Națională la clasele a ll-a și a IV-a.
De ce să-l alegi?
1. Asigură continuitatea pedagogică, având o înaltă calitate metodică și educativă, întrucât autorii au realizat și manualele de „Matematică și explorarea mediului ” (clasa I) și „Matematică și explorarea mediului ” (clasa a II-a), după care elevii studiază și astăzi.
2. Structura lecțiilor respectă etapele de dezvoltare cognitivă a elevilor, iar sarcinile de lucru sunt variate, captează atenția, stimulând curiozitatea și interesul elevilor.
3. Activitățile de învățare sunt variate și pot fi înțelese ușor de către elevi, rezolvările model ușurând înțelegerea noțiunilor teoretice. Exercițiile și problemele alese îi ajută să aprofundeze cunoștințele învățate.
4. Conține și două rubrici cu exerciții și probleme de logică matematică, exerciții care le stimulează gândirea logică, gândirea critică, atenția, creativitatea, capacitatea de analiză și sinteză.
5. Are o grafică deosebită, atractivă și modernă, care ușurează înțelegerea lecțiilor. Conține, de asemenea, multe curiozități matematice și jocuri, atractive și distractive.