• Săptămâna 1 • EVALUARE INIȚIALĂ
Tema 1. Evaluare inițială (1)
Tema 2. Evaluare inițială (2)
Tema 3. Evaluare inițială (3)
Tema 4. Evaluare inițială (4)
• Săptămâna 2 • EVALUARE INIȚIALĂ
Tema 5. Evaluare inițială (5)
Tema 6. Evaluare inițială (6)
Tema 7. Evaluare inițială (7)
Tema 8. Evaluare inițială (8)
• Săptămâna 3 • EU ȘI LUMEA MEA
Tema 1. Orientare spațială și localizări în spațiu. Familia mea.
Tema 2. Formare de mulțimi după criteriul formă. Bun venit la școală!
Tema 3. Orientare spațială și localizări în spațiu. „Suntem mari, suntem mari/Noi acum suntem școlari!”
Tema 4. Realizarea corespondenței între mulțimi și numărul de elemente. Comunitatea locală
• Săptămâna 4 • CORPUL MEU
Tema 1. Construirea de mulțimi după diferite criterii. Acesta sunt eu!
Tema 2. Realizarea de corespondențe conform unor cerințe. Organele de simț
Tema 3. Comparare de mulțimi prin punere în corespondență. Curățenia înseamnă sănătate
Tema 4. Compararea numărului de elemente a două mulțimi prin procedee variate. Relații. Regularități. Mă hrănesc sănătos!
• Săptămâna 5 • MIȘCARE ȘI ENERGIE
Tema 1. Formarea de mulțimi după criterii variate. Hrana, sursă de energie
Tema 2. Compararea numărului de elemente a două mulțimi prin punere în corespondență. Energia soarelui și a apei
Tema 3. Orientare spațială și localizări în spațiu. Energia vântului
Tema 4. Orientare spațială și localizări în spațiu. Energia electrică
• Săptămâna 6 • „PE CĂRĂRILE TOAMNEI”
Tema 1. Numărul și cifra 1. Aspecte de toamnă
Tema 2. Numărul și cifra 2. Fructe
Tema 3. Numărul și cifra 3. Legume
Tema 4. Numărul și cifra 0. Activitățile oamenilor toamna