Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

      Maximal. Kusbuch. A1.2
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Varsta Recomandata:
      10-12 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2018
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      86
      Materie Scolara:
      Limba germana
      ISBN:
      9786068964379
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 30cm
      Descriere

      Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 şi se regăseşte la poia nr.263 din anexa Ordinului.

      Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă 1 - intensiv (germană, rusă, japoneză). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393 / 28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.2:


      receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/o întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeşte, scrie, desenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea în şcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
      exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şi scurte (întrebări legate de universul familiar), respectând pronunţia şi intonaţia specifice; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantină, la cafenea, la clubul de tineret, adaptându-le la situaţia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolare) indicându-le şi/sau răspunzând la întrebări; explorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şi accent (prin cântec rap,recitare ritmică, exerciţii de fonetică);
      receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS,orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la
      obiecte pierdute,invita
      ţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţie, legate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
      redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

      In sesiunile de avizare din ianuarie și aprilie 2018, Ministerul Educației Naționale a publicat lista de auxiliare avizate. Nu mai puțin de 230 de cărți Art Educațional și Art Klett sunt prezente în această listă. Aceste titluri sunt marcate, cu roșu, pe pagina de produs, prin formularea "Avizat de M.E.N. 2018".
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.