Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Media si Inteligenta Artificiala
      „Media si Inteligenta Artificiala”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Media si Inteligenta Artificiala

      Media si Inteligenta Artificiala

      Antonio Momoc, Romina Surugiu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicitate si media, Inteligenta artificiala, Rafturi alese
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Tritonic
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      346
      Colectie:
      Comunicare media
      ISBN:
      9786067497670
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 2.1cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Ecommerce. No Bull$#!t
      Cosmin Daraban
      login
      Harta lumii
      login
      Secolul singuratatii
      Noreena Hertz
      login
      Fratii Karamazov. Volumele I+II
      Feodor Mihailovici Dostoievski
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Mass media in comunism pe intelesul tinerilor
      Alexandra Bardan, Antonio Momoc, Gheorghe Anghel
      login
      Comunicare politica si internet
      Antonio Momoc
      login
      Comunicarea 2.0
      Antonio Momoc
      login
      De vorba cu mine
      Julian Gamentz
      login
      Descriere

      Recent au devenit celebri anumiti asistenti personali digitali care raspund la comenzi vocale pe telefonul mobil, in casa sau in masina. Siri (Apple), Google Assistant, Alexa (Amazon), Cortana (Microsoft), ChatGPT (OpenAI) sunt asistenti virtuali care folosesc IA pentru a intelege si a raspunde la comenzi vocale. Companii din industrii variate si site-uri bancare folosesc chatbots pentru a raspunde intrebarilor clientilor si pentru a oferi suport online rapid. La randul lor, Google Ads si Facebook Ads folosesc IA in advertising pentru a directiona reclamele in mod eficient catre publicul targetat pe baza intereselor, achizitiilor, comportamentului si consumului online. De ani buni, Inteligenta Artificiala este utilizata in multe alte sectoare de activitate: in sanatate, in transporturi, in afaceri, comert, in sistemul bancar, in domeniul juridic sau in educatie.

      Capitolele cartii analizeaza impactul disruptiv al noilor tehnologii ale informatiei asupra industriei comunicarii, efectele tehnologiilor care se bazeaza pe big data si pe algoritmi pentru automatizarea proceselor in industrii diverse. Revolutia digitala perturba modelele de afaceri actuale, piata media si gandirea economica dominanta. Tendinta este de scadere a costurilor de productie si a fortei de munca umana prin retehnologizare, prin apelul la inteligenta artificiala, automatizare si robotizare. Noile tehnologii par a avea puterea de a desfiinta industrii intregi si de a schimba complet piata muncii.
      Volumul urmareste impactul tehnologiei IA si al automatizarii asupra jurnalismului, comunicarii, publicitatii, educatiei, artelor, dar si asupra modelelor de business asociate.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează