Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Mintea influenta

      Mintea influenta

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      288
      Colectie:
      ISBN:
      9786063365072
      Dimensiuni: l: 13.7cm | H: 20cm
      Descriere

      Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere?

      Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile?

      Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?

      Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană.

      Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente. Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.

      „Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review

      „[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.