Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Noile haine ale propagandei

      Noile haine ale propagandei

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2008
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      480
      ISBN:
      5948362024935
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
      Descriere

      „Fie ca se vor numi intr-un fel sau altul, fie ca vor recurge la metode mai dure sau mai subtile, incercarile de influentare in masa ale unora fata de altii se vor plasa pe un trend ascendent atat in lumea militara, cat si in cea civila din viitorul imediat predictibil. Oamenii politici, militarii, comerciantii, managerii, toti vor cauta metode si solutii cat mai eficiente si eficace potrivit cerintelor lor pentru a-si rezolva mai bine, mai repede si mai ieftin problemele.“ - Calin Hentea

      „Autorul ofera cititorului roman o lucrare care aduce nu numai o noua perspectiva, dar si o alta «haina» pentru propaganda. Acest lucru este meritoriu si datorita faptului ca abuzul de propaganda facut de regimurile totalitare de dreapta (nazismul, fascismul, legionarismul etc.) sau de stanga (comunismul) a condus la demonetizarea atat a conceptului, cat si a practicii. Propaganda are astazi conotatii negative, iar termenul este ocolit sau utilizat pentru a discredita adversarii politici, atat in mediul interna cat si in cel international. Curajul si originalitatea gandirii domnului Calin Hentea sunt evidente fie si numai datorita faptului ca prin demersul sau stiintific a incercat reabilitarea unui concept multisecular propaganda. Desigur aceasta nu este si singura solutie. Prima a fost in sfera operationala, unde structurile militare angajate in conflicte sau rezolvarea unor crize au trebuit sa gaseasca solutii pentru a evita ca ceea ce se facea din punct de vedere al informarii opiniei publice interne si internationale sa fie confundat cu mult hulita activitate de propaganda. Asa s-au nascut structurile de relatii publice, PSYOPS, INFO-OPS, comunicare strategica etc.“ - Constantin Hlihor

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.