Noile teste dupa model european– Evaluarea nationala. Clasa a VI-a. Limba romana– Limba franceza“ au ca model testele elaborate de MEN in anul scolar 2013-2014, sunt in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare si au un nivel mediu de dificultate.
Fiecare test al lucrarii contine doua texte (unul in romana si unul in franceza) cu o tema comuna, pe care elevii le vor folosi ca suport pentru o aplicatie data. Prin rezolvarea cerintelor fiecarui test se evalueaza atat intelegerea la prima vedere a unor texte-suport, cat si folosirea informatiilor din aceste texte in rezolvarea unor situatii similare celor din viata reala. La finalul lucrarii gasiti sugestii si raspunsuri prin care elevii sa-si verifice modul de lucru. Acest gen de evaluare transdisciplinara ajuta elevul sa inteleaga corect mesajul oricarui tip de text. In egala masura, il sprijina sa sintetizeze si sa coreleze informatii diverse in scopul rezolvarii unor cerinte.„Noile teste dupa model european– Evaluarea nationala. Clasa a VI-a. Limba romana– Limba franceza“ au ca model testele elaborate de MEN in anul scolar 2013-2014, sunt in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare si au un nivel mediu de dificultate. Fiecare test al lucrarii contine doua texte (unul in romana si unul in franceza) cu o tema comuna, pe care elevii le vor folosi ca suport pentru o aplicatie data. Prin rezolvarea cerintelor fiecarui test se evalueaza atat intelegerea la prima vedere a unor texte-suport, cat si folosirea informatiilor din aceste texte in rezolvarea unor situatii similare celor din viata reala. La finalul lucrarii sunt incluse sugestii si raspunsuri prin care elevii sa-si verifice modul de lucru. Acest gen de evaluare transdisciplinara ajuta elevul sa inteleaga corect mesajul oricarui tip de text. In egala masura, il sprijina sa sintetizeze si sa coreleze informatii diverse in scopul rezolvarii unor cerinte.