Cartea Observatorul de brand reprezintă un excelent instrument de lucru pentru toți managerii de hoteluri și restaurante, pentru administratorii de magazine și supermarket-uri și pentru toți cei care organizează manifestări expoziționale și prezentări de produs. Practica ne-a demonstrat că avem nevoie de un observator de brand, atunci când vrem ca magazinul nostru să aibă un flux mare de cumpărători, când vrem ca hotelul pe care il administram să fie apreciat de toti turistii care ne trec pragul, când vrem ca atmosfera din restaurantul nostru să fie memorabila pentru clienții fideli sau când vrem ca prezentarea de produs sa fie de succes!
Cartea Observatorul de Brand trebuie să se afle pe masa de lucru al tuturor companiilor care își doresc performanța în business. Vei vedea, în cele cinci module de consultanță, care sunt cele mai frecvente greșeli în abordarea unui eveniment, în organizarea unor activități dintr-o unitate turistică, dintr-un supermarket, dintr-un showroom sau dintr-un service auto.
Te invit așadar la acțiune! Te invit la observație! Pe tărâmul ospitalității – pentru acțiuni memorabile!