Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite
      Ospitalitate fara limite

      Ospitalitate fara limite

      Cum sa intreci asteptarile clientilor
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      336
      ISBN:
      9786064417299
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      O viziune inedită asupra ospitalității contribuie atât la succesul unui restaurant newyorkez, cât și la construirea relațiilor umane satisfăcătoare, având un impact semnificativ asupra industriei ospitalității.

      Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de două stele aflată într-o situație delicată când Will Guidara a preluat cârma. Unsprezece ani mai târziu, avea deja patru stele din partea publicației The New York Times, trei stele Michelin și fusese numit cel mai bun restaurant din lume.

      Cum a fost posibil? Angajații restaurantului au depășit cu mult așteptările clienților: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai și șezlonguri pentru a consola un cuplu după o vacanță anulată, altădată i-au făcut o surpriză unei familii care nu văzuse niciodată zăpadă – le-au oferit o plimbare cu sania în Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea – să-i faci pe oameni să se simtă cu adevărat bineveniți – a funcționat datorită concentrării atât asupra clienților, cât și asupra propriei echipe.

      Această carte cu lecții despre servicii și leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o să se demodeze niciodată: dorința firească de a fi apreciat. Introducându-ne în culisele fine dining-ului, Guidara ne arată cum să descoperim magia în ceea ce facem – pentru noi înșine, pentru oamenii cu care lucrăm și pentru cei pe care îi servim.

      Will Guidara este fondatorul companiei de ospitalitate Thank You, care promovează localuri de renume internațional și ajută lideri din diferite industrii să își îmbunătățească abordarea serviciilor pentru clienți. A deținut restaurantele Eleven Madison Park și NoMad, care au primit trei stele, respectiv o stea Michelin. Este cofondatorul congresului anual dedicat ospitalității Welcome Conference. Este coautor a patru cărți de bucate, a fost inclus în topul Crain’s New York Business (40 Under 40) și a primit Innovator Award din partea publicației The Wall Street Journal. Guidara nu și‑a dorit niciodată să lucreze într‑o atmosferă formală și a avut întotdeauna impresia că din fine dining lipsește apropierea umană. Îi place să stabilească legături cu oamenii și crede că este important ca sala de mese să comunice neîncetat cu bucătăria. Prin transformarea unei mese într‑o experiență, Guidara vrea să creeze magie. Locuiește în Hudson Valley împreună cu soția sa, Christina, și fiica lor, Frankie.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.