Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar
      „Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar

      Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar

      Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice
      Iulia Macaria
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicistica si jurnalism
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Tritonic
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      452
      Colectie:
      Comunicare media
      ISBN:
      9786067495874
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
      Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
      login
      Studentul profesor
      Brandusa Teican
      login
      Social Work
      Doru Buzducea
      login
      Jurnalismul si literatura, similitudini si diferente
      Ioan Laza (coord, Florin Ardelean (coord
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Aurul negru la romani
      Radu Lungu
      login
      Cei 33
      Hector Tobar
      login
      Masacrul din 7 octombrie 2023
      Amir Tibon
      login
      Business in fotografie
      Bogdan Hrib
      login
      Descriere

      Masiva și valoroasa lucrare monografică a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Străine Specializate a Facultății de Litere a Universității Babeș-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund și o structură complexă.
      În conformitate deplină cu obiectivele acestui ambițios proiect de cercetare, preocupată de ideea de a determina ponderea și însemnătatea cultural-istorică a influenței presei franceze interbelice asupra celei românești, autoarea și-a formulat, de la început, o ipoteză de lucru realistă, exactă și bine delimitată, menită să stabilească: „În ce măsură publicitatea românească din presa pentru femei din București din perioada interbelică se adapta modelului francez?” Cu alte cuvinte, Iulia Macaria își propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic și etnolingvistic aplicat referitor la influențele franceze asupra limbajului, structurării și eficientizării discursului publicitar românesc și traducerii publicitare din presa feminină și feministă interbelică din București, în care scop consultă și valorifică surse bibliografice ținând de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei și sociologiei, jurnalisticii și istoriei presei franceze și românești, filosofiei și studiului mentalităților urbane, aprofundându-și analizele etnoculturale din partea „aplicativă” a lucrării până la nivelul elementelor lingvistice și etnoculturale de bază din textele publicitare cuprinse în corpusul din cea de-a doua parte.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează