• 0
      Nu aveți produse în coș.

      Persuasiunea

      Receptare si responsabilitate
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2003
      Editura:
      Nr Pag:
      504
      ISBN 10:
      9736839494
      Țara de origine:
      SUA
      Limba Original:
      Engleza
      Titlu Original:
      Persuasion: Reception and Responsibility
      Culori Text:
      O culoare
      Culori Coperta:
      Policromie
      Editia:
      I
      ISBN:
      9789736839498
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm | 3cm | 566g
      Descriere

      Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

      Cuprins

      Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

      Recenzii și comentarii
      Nu există recenzii pentru acest produs.