Persuasiunea
Persuasiunea

Persuasiunea

Receptare si responsabilitate
0.0 / 10 ( 0 voturi)

Legare:
Paperback
Limba:
Romana
Data publicării:
2003
Editura:
Nr Pag:
504
ISBN 10:
9736839494
Țara de origine:
SUA
Limba Original:
Engleza
Titlu Original:
Persuasion: Reception and Responsibility
Culori Text:
O culoare
Culori Coperta:
Policromie
Editia:
I
ISBN:
9789736839498
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm | 3cm | 566g
Descriere

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Cuprins

Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.