Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19
      „Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19

      Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19

      Provocari, tendinte, ingrijorari, noi modele de afaceri
      Bogdan Hrib
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Business si economie
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Tritonic
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      252
      Colectie:
      Smart Books
      ISBN:
      9786067498035
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 1.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      S-ar putea să-ți placă și:
      Foc cu foc
      Bogdan Hrib
      login
      Blues Cafe
      Teodora Matei, Bogdan Hrib
      login
      Noir de Craciun
      Teodora Matei, Bogdan Hrib
      login
      Business in fotografie
      Bogdan Hrib
      login
      Descriere

      „Piața de carte în timpul și după pandemia de Covid 19” este o carte despre cărți, ce scoate în evidență rolul complex pe care cărțile le au în societatea noastră. Volumul cuprinde teorii, caracteristici și perspective ale produsului carte, istoricul și dezvoltarea industriei editoriale, dar și diversele modele de afaceri prezente în această industrie. Sunt analizate modele clasice - editurile, dar și noi modele de afaceri precum comerțul electronic sau modele de închiriere de cărți.

      Prof. univ. dr. Corina Pelă

      Studiul realizat de Bogdan Hrib, unul dintre cei mai avizați cunoscători ai domeniului, conturează o industrie marcată de incertitudine și lipsă de coerență. Deși comerțul s-a mutat online, preferințele de consum ale cititorilor nu s-au modificat prea mult. Studiul nu doar clarifică realitatea actuală a pieței de carte din România, ci și ridică întrebări esențiale: Vor reuși editurile să adopte modele de afaceri adaptate publicului actual? Ce reforme sunt necesare pentru a stimula lectura? Cum pot editurile și autorii români să devină mai vizibili în Europa?

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează