Pentru a construi o afacere de succes, trebuie sa incetezi sa actionezi "dupa ureche" cand vine vorba de marketing si sa incepi sa urmezi un plan solid, care sa iti garanteze o crestere rapida a afacerii. In mod traditional, se considera ca realizarea unui plan de marketing este un proces dificil si consumator de timp, motiv pentru care adesea multi renunta la el.
In Planul de marketing intr-o pagina Allan Dib - intreprinzator avand la activ infiintarea mai multor afaceri profitabile si cutezator om de marketing - iti dezvaluie o modalitate progresista de implementare a strategiilor care fac din crearea unui plan de marketing o procedura simpla si rapida. Ai nevoie, literalmente, de o singura pagina, impartita in noua cadrane. Cu ajutorul cartii lui Allan Dib, iti vei crea propriul plan de marketing sofisticat care sa te conduca de la zero la erou de marketing. Indiferent daca esti abia la inceput sau esti deja un antreprenor cu experienta, Planul de marketing intr-o pagina este cea mai simpla si rapida modalitate de a-ti crea "motorul" care sa iti propulseze cresterea afacerii.
Din aceasta carte inovatoare vei afla:
• Cum sa obtii noi clienti, consumatori sau pacienti si cum sa faci mai mult profit datorita celor existenti.
• De ce marketingul in stilul ,,marilor corporatii" ti-ar putea distruge afacerea si care sunt strategiile care functioneaza de fapt pentru intreprinderile mici si mijlocii.
• Cum sa faci mai multe vanzari fara sa fii insistent sau de-a dreptul insuportabil, ci invatand cum sa iti folosesti atuurile astfel incat potentialii clienti sa te implore sa le iei banii.
• Un proces accesibil pentru crearea unui plan de marketing personalizat. Tot ce ai de facut este sa completezi fiecare dintre cele noua cadrane urmand pas cu pas recomandarile lui Allan Dib
• Cum sa iti anihilezi concurentii si sa faci din propunerea ta de vanzare singura alegere logica pentru potentialii clienti.
• Cum sa obtii rezultate uimitoare cu un buget mic folosind secretele marketingului cu raspuns direct.
• Cum sa stabilesti preturi mari pentru produsele sau serviciile oferite, iar clientii sa iti multumeasca pentru asta.