Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Pre-suasiune

      Pre-suasiune

      O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2017
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      456
      Traducatori:
      ISBN:
      9786067222234
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Descriere

      Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.


      În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

      Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență. Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil.
      Media

      Prin Pre-suasiune, Cialdini ne atrage atenţia că deciziile noastre nu sunt complet raţionale. Ele sunt influenţate de stimuli pre-existenţi în jurul nostru, de stimuli noi, plantaţi de cei ce vor să ne influenţeze, sau de stimuli pregătiţi din timp de noi înşine, pentru a ne înfrâna ispite sau pentru a ne cataliza comportamente benefice. Şi cartea ne face să înţelegem cum funcţionează aceşti stimuli, purtându-ne captivant prin istorie, artă, business şi advertising. Citește mai mult aici.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.