Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Principiul Oz

      Principiul Oz

      Cum sa obtii rezultate prin responsabilitate individuala si organizationala
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2021
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      368
      ISBN:
      9786069137994
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      Principiul Oz: Cum să obții rezultate prin responsabilitate individuală și organizațională / The Oz Principle: Getting Results Through Individual and Organizational Accountability de Roger Connors, Tom Smith și Craig Hickman este o carte despre responsabilitate și despre modul în care ea ne poate asigura succesul în plan individual sau organizațional. Principiul Oz face trimitere la seducătoarea scriere a lui Frank Baum – Vrăjitorul din Oz – în care personajele parcurg un drum simbolic, până în Orașul de Smarald pentru ca vestitul vrăjitor să le rezolve problemele.

      Dar, când ajung la destinație, constată că, de fapt, nu aveau nevoie de niciun vrăjitor, pentru că fiecare dintre ei era capabil să își rezolve problemele prin forțe proprii. Autorii ne invită astfel pe fiecare dintre noi să ne punem în pielea acestor personaje și să parcurgem un drum simbolic de la ignoranță la cunoaștere, de la frică la curaj, de la starea de paralizie la putere, și de la statul de victimă la cel de responsabili pentru propriile noastre destine.
      Principiul Oz te invită așadar să parcurgi „cărarea pietruită cu cărămizi galbene” spre Orașul de Smarald pe care fiecare dintre noi ar trebui să o urmăm pentru a ne redobândi calitățile necesare în vederea obținerii succesului
      Roger Connors și Tom Smith sunt copreședinți și fondatori ai companiei Partners In Leadership, care oferă cursuri de pregătire pentru personalul aflat în funcții de conducere, precum și servicii de consultanță pentru companii din întreaga lume, fiind primii care au introdus cursuri despre asumarea responsabilității. Pe parcursul carierei, au dezvoltat ceea ce ei numesc „Cele trei principii ale responsabilității“ – o abordare cuprinzătoare prin care companiile pot institui responsabilitatea, atât la nivel individual, cât și de echipă sau organizație.
      Craig Hickman a urmat cursurile unui program de MBA la Harvard, este fondatorul companiei de consultanță Management Perspectives Group, iar în prezent activează ca Senior Partner la Partners In Leadership. A scris 17 cărți, printre care se numără: Creating Excellence (Cum să creezi execelență), Mind of a Manager Soul of a Leader (Cum să ai mintea unui manager și sufletul unui lider) și The Strategy Game (Jocul de strategie).
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.