Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Promovarea si brandingul universitatilor
      „Promovarea si brandingul universitatilor”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Promovarea si brandingul universitatilor

      Promovarea si brandingul universitatilor

      Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Educatie, Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      C.H. Beck
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      132
      ISBN:
      9786061810031
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Politici educationale
      Adriana Nicu
      login
      Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online
      Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
      login
      Management general si strategic in educatie. Ghid practic
      Alois Ghergut
      login
      Comoara din insula
      Robert Louis Stevenson
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online
      Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
      login
      Monografia sahului romanesc
      Costica-Ciprian Nanu, Claudiu Coman
      login
      Cum (sa nu) predam?
      Adrian Costache
      login
      Strategii de content marketing
      Mircea Alexandru Rosu
      login
      Descriere

      Cartea evidențiază importanța pe care o are promovarea online a universităților în opțiunile de studiu ale studenților, într-o eră a digitalizării comunicării și activităților din diverse medii. Autorii analizează, pe baza unor situații practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universități europene, identificând astfel strategii eficiente de promovare, precum și crearea unui model de promovare pe care îl poate utiliza orice instituție de învățământ superior din România. În plus, oportunitățile absolvenților în științele comunicării sunt valorificate prin punerea la dispoziția acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.

      Din cuprins

      • Promovarea online în mediul universitar
      • Canale de promovare online
      • Elemente de identitate vizuală a universităților
      • Descrierea vizuală a mărcii

      Despre autor

      Claudiu COMAN este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Florin NECHITA este doctor în marketing și lector la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Maria Cristina BULARCA este licențiată a Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov și student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiași facultăți.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează