Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Psihologia identitatii gay. Provocari, impasuri si suport terapeutic

      Psihologia identitatii gay. Provocari, impasuri si suport terapeutic

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2015
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      254
      Colectie:
      ISBN:
      9786068429502
      Descriere

      Subiectul identității gay a stârnit numeroase controverse de-a lungul timpului și, cu toate că perspectiva discriminatorie și psihopatologică a fost demult depășită în domeniul științific, odată cu reconsiderarea orientării homosexuale ca o variație firească a comportamentului sexual uman, încă mai există stereotipuri, prejudecăți și confuzii cu privire la orientarea, identitatea și relațiile gay.
      Cartea abordează tematica formării, acceptării și asumării identității gay dintr-o perspectivă psihologică, punând accent asupra mecanismelor și dinamicilor implicate în procesul de reconstruire a identității de sine odată cu conștientizarea atracțiilor și emoțiilor față de persoane de același sex. Totodată, sunt clarificate și evidențiate consecințele în plan psihologic și social ale prejudecăților, stereotipurilor și mitologiilor cu privire la bărbații gay, femeile lesbiene și relațiile de cuplu între persoane de același sex. De asemenea, cartea prezintă un model afirmativ și unificator de intervenție psihoterapeutică adaptat specificului identității gay și centrat pe acceptarea și integrarea pozitivă a identității gay în conceptul general de sine. Astfel, cartea se constituie într-un ghid teoretic și aplicativ, precum și într-un reper de (auto)cunoaștere și (auto)acceptare.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.