Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine
      „Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

      Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

      Philip Zimbardo, Michael R. Leippe
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Psihologia sociala si de grup
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Trei
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      736
      Colectie:
      Psihologie. Psihoterapie
      Traducatori:
      Ruxandra Radulescu
      Titlu Original:
      The Psychology of Attitude Change and Social
      ISBN:
      9786064014771
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Cum sa-l tii la respect pe psihopatul de alaturi
      Martha Stout
      login
      Atacurile de panica
      David Carbonell
      login
      Omul si simbolurile sale
      C.G. Jung
      login
      Sindromul impostorului
      Kevin Chassangre, Stacey Callahan
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Masculinitate furata
      Philip Zimbardo, Nikita D. Coulombe
      login
      Pszichologia mindenkinek
      Robert Johnson, Philip Zimbardo, Vivian McCann
      login
      Trauma si recuperare
      Judith L. Herman
      login
      In cautarea bunatatii
      Eamonn Toland
      login
      Descriere

      Influența socială este prezentă peste tot. Funcționează oriunde, oricând. Pentru a funcționa în cel mai eficient mod în lumea în care trăim, e bine să știm cum și când să folosim influența socială, să fim în stare să recunoaștem când cineva încearcă să ne convingă de ceva și să înțelegem când să acceptăm sau să respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. În volumul de față, autorii abordează în mod integrat o gamă largă de studii, teorii și aplicații practice din domeniul influenței sociale, acoperind toate subiectele principale din această sferă, printre care persuasiunea, complianța, conformismul, obediența, disonanța și autoatribuirea, condiționarea și învățarea socială, relația dintre atitudine și comportament, implicarea atitudinală, prejudecățile, comunicarea nonverbală și chiar influența subliminală. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate într-un stil antrenant și sunt ilustrate cu experimente și cercetări de teren descrise în detaliu, cu aplicații și exemple din viața cotidiană, astfel încât această carte să fie atât utilă în studierea influenței sociale, cât și agreabilă ca lectură.

      Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitățile Stanford, Yale, New York și Columbia și a fost președinte al Asociației Americane de Psihologie. A scris numeroase articole și cărți, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetări din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a apărut cartea sa Masculinitate furată. De ce tinerii bărbați întâmpină probleme și ce e de făcut.

      Michael R. Leippe este profesor de psihologie socială la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York și a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University și Illinois State University. A studiat efectele influenței sociale în diferite domenii, acordând un interes deosebit psihologiei mărturiei judiciare.

      Prin ce se caracterizau abilitățile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au făcut să se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-și găsea cuvintele cu ușurință, un predicator experimentat care a adus în fața publicului larg o cadență extraordinară și un puternic apel la sentimente. King reușea să transmită publicului "energia" nonverbală adecvată. Expresiile sale faciale și tonalitățile speciale ale vocii sale – indicând furia, compasiunea, bucuria – se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultându-l sau privindu-l, nu aveai niciodată sentimentul că vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contră, vedeai un om total dedicat unui ideal, înflăcărat de o viziune a modului în care societatea s-ar putea schimba în mai bine. - Autorii


      Bill simte că va fi și el "de gașcă" dacă fumează marijuana, iar prietenii lui îi dau asigurări că va fi un lucru atât plăcut, cât și fără riscuri. Dovezile arată că influența colegilor și prietenilor este motivul cel mai important pentru începerea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill să fumeze marijuana? Probabil că da. Un studiu în care a fost urmărită evoluția a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durată de opt ani, din școala gimnazială până când au împlinit 20 de ani, a arătat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri după liceu a fost dacă persoana a consumat droguri sau nu în perioada liceului
      . - Autorii

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează