Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Publi-cetatea: Branduri de poveste
      „Publi-cetatea: Branduri de poveste”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Publi-cetatea: Branduri de poveste

      Publi-cetatea: Branduri de poveste

      Florin Dumitrescu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicitate si media, Raftul autorilor români
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2019
      Editura:
      Integral
      Nr Pag:
      148
      ISBN:
      9786069923634
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Cand corpul spune nu
      Gabor Mate
      login
      Jurnalul fericirii
      N. Steinhardt
      login
      In fata imaginii
      Georges Didi-Huberman
      login
      Legile stiintifice ale publicitatii
      Claude C. Hopkins
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Dodii
      Florin Dumitrescu
      login
      Culese din rural
      Alexandra Felseghi, Andrada Lautaru, Bogdan Cosa, Florin Dumitrescu, Maria Amarinei, Vlad Gheorghiu
      login
      Sentimentul naturii
      Florin Dumitrescu
      login
      In ochiul ciclonului
      Constantin Bostina
      login
      Descriere

      Aceasta carte are doua parti: Publi-Cetatea si Branduri de poveste.


      In prima parte, am adunat mai multe articole publicate in presa culturala si economica, pe teme de publicitate, branding, marketing si consum, relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut in schimbarile societale de dupa ’89. Sloganistic spus, Publi-Cetatea trateaza modul in care publicitatea influenteaza Cetatea.
      Cea de a doua sectiune a cartii aduna povesti ale unor branduri celebre, prezente in viata noastra cotidiana. Unele dintre ele sint studii de caz ale unor branduri romanesti „reinventate”: ROM Tricolor, CEC Bank, Gerovital, Eugenia.

      Altele povestesc patanii cu tilc ale occidentalizarii si globalizarii care au avut ca stindard branduri precum Coca-Cola, Pepsi, Bergenbier etc.
      Mai sint in aceasta sectiune si povesti romantate (de tip digest) ale unor branduri cu istorie tumultuoasa. Ele au facut parte dintr-o serie de articole, Glorii de galantar, pe care mi-a gazduit-o Adevarul, prin grija lui, acum zece-doisprezece ani. Desi documentate cu migala si trecute prin filtrul de interese al publicului romanesc, multe dintre aceste povesti au fost larg popularizate de comunicarea corporate a brandurilor insele. Astazi, ele fac parte din cultura generala consumerista. De aceea, din tot galantarul de Glorii, le-am pastrat anume pe cele mai relevante pentru piata romaneasca si pe cele mai amprentate de propriile mele opinii.

      Florin Dumitrescu

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează