Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Responsabilitatea sociala in domeniul corporatist si al institutiilor publice
      „Responsabilitatea sociala in domeniul corporatist si al institutiilor publice”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Responsabilitatea sociala in domeniul corporatist si al institutiilor publice

      Responsabilitatea sociala in domeniul corporatist si al institutiilor publice

      Management responsabil social si etica in afaceri
      Laura Potincu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Drept comercial
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2023
      Editura:
      C.H. Beck
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      240
      Colectie:
      Afaceri
      Editia:
      a III-a
      ISBN:
      9786061812677
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Cum sa te impui in fata manipulatorilor
      Frederic Fanget, Odile Darbon
      login
      Razboaiele lui Putin
      Mark Galeotti
      login
      Dupa ce ne-am intalnit (Roman grafic)
      Anna Todd
      login
      Diana
      Andrew Morton
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Dreptul Uniunii Europene, evolutie a dreptului comunitar
      Cristian-Romeo Potincu, Laura Potincu
      login
      Dreptul afacerilor aplicat activitatii de management
      Laura Potincu
      login
      Etica in afaceri integrata responsabilitatii sociale, in contextul economiei sociale
      Laura Potincu
      login
      Piata unica europeana
      Laura Potincu, Tiberiu Foris
      login
      Descriere

      Analizele care stau la baza acestei carti prezinta un caracter interdisciplinar, fiind utilizate instrumente de analiza provenind din domeniul economic si domeniul juridic. Centrarea monografiei de fata pe fenomenul responsabilitatii sociale prin dezvoltarea unui management responsabil social este confirmat prin absorbtia si evolutia rapida a responsabilitatii sociale in practica afacerilor care se deruleaza pe piata din Romania. Urmatorul pas al evolutiei responsabilitatii sociale vizeaza integrarea acesteia si in activitatea institutiilor publice din Romania si nu numai.

      Imbinarea analizei de marketing cu analiza legislativa pe tematica responsabilitatii sociale corporatiste poate oferi, si pe mai departe, rezultate a caror aplicabilitate rezida in realitate, in viata de zi cu zi a consumatorilor si a operatorilor economici ori a institutiilor publice, dezvoltand efecte benefice intr-o modalitate optima pentru comunitate, in intreaga sa complexitate. Lucrarea se adreseaza atat studentilor de la facultatile de profil, cat si practicienilor din domeniul economic.

      Din cuprins

      • De la aplicarea eticii in afaceri la un management responsabil social pentru operatori economici si institutii publice
      • Un management responsabil social. Responsabilitatea economica si utilizarea cu prudenta a responsabilitatii filantropice
      • Responsabilitatea juridica si responsabilitatea ecologica
      • Responsabilitatea etica, etica in afaceri si un management responsabil social

      Puncte forte

      • informatii detaliate si utile despre responsabilitatea sociala, managementul responsabil social si etica in afaceri
      • include teste de evaluare (peste 150 de grile pentru verificarea cunostintelor)
      • valorificarea reglementarilor europene actuale
      • abordare interdisciplinara
      • ample referinte bibliografice
      • structura facil de parcurs a lucrarii

      Recomandare

      A se vedea si Drept in afaceri. Elemente de drept civil, drept comercial si al muncii. Editia 3

      Despre autor

      Laura Potincu este doctor in drept si marketing, fiind in prezent lector universitar in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brasov.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează