Mitraliera a schimbat soarta Primului Război Mondial. Spioanele seducătoare au influențat decisiv Al Doilea Război Mondial. Propaganda pe internet și în mass media deja acționează în cadrul celui de-Al Treilea Război Mondial, cunoscut și ca Războiul Informațional, în care o opinie bine argumentată sau un branding iscusit al unei acțiuni poate valora infinit mai mult decât o bombă, fie ea și una nucleară…
„Prințese, târfe, îndrăgostite, aventuriere”? Mata Hari și corespondenta sa româncă – poveștile în care frumusețea surclasează spionajul convențional
Josephine Baker – un trup perfect în sprijinul Rezistenței Franceze
O Mata Hari a celui de-Al Doilea Război Mondial și alte spioane seducătoare
Coco Chanel… „în pat cu dușmanul”
Helen O’Brien, „Eve’s Club” și Christine Keeler – amanta fatală a Ministrului Apărării britanic și a atașatului militar sovietic
„Duduia” Elena Lupescu – spioana regală cu cont în Elveția deschis de Abwehr-ul lui Canaris
Vera Atkins și complicata poveste a șefei serviciului secret britanic în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial
Mata Hari din Caraibe: spioana trimisă de CIA ca să-l lichideze pe Castro s-a îndrăgostit de „Dragul de Fidel”
Social media, noua armă a războiului informațional