Începeți să citiți și vi se pare că nu găsiți corespondent în realitate pentru cele scrise. Ce trebuie să faceți este să rezistați, cu orice preț, tentației de a închide cartea. Trageți aer în piept și luați-o de la început: iluminarea se apropie, promit!
Odată câștigată familiaritatea cu scriitura, veți trăi câte o revelație la fiecare trei paragrafe.
Este uimitoare forța de cuprindere și sinteză a cărții: atât de multe lucruri pe care le știți, în fapt, dar care, până acum, nu au fost niciodată atât de pregnant (inter)conectate. Selfie, viralitate, față, de-materializare, mașinal, mască, fețe, virus, cyberspațiu și cybertimp, avatar, pandemie, flux, indexare, contagiune, zombi, somnambulism, Second Life, hipnoză, Selfiecity, informație, metadate, virtual, destrupare, net-art, hacker, trans- și post- umanism, (in)securitate, rețea, web 2.0, risc, contaminare, patogenie, replicare, auto-reproducere, infodemie, cybersociabilitate, intersubiectivitate… Toți acești termeni sunt invocați, analizați, puși în context.
Mara Rațiu
Rareș IORDACHE este absolvent al Facultății de Istorie și Filosofie din cadrul UBB Cluj, blogger, editor al proiectului Filosofii Cotidiene la Frontală și redactor-șef al revistei #hibridmedia. A publicat mai multe articole de specialitate, a coordonat revista academică Irregular F și deține titlul de doctor în filosofie, obținut cu lucrarea Viralitatea în virtual. Introducere în teoria viralului (2013). Cu o experiență de peste zece ani în media și IT, activează, în prezent, în domeniul marketing.