Vrei să înțelegi ce este storytelling? Îți dorești să afli mai multe despre cum influențează poveștile vieților noastre? Te întrebi cum ai putea să creezi o poveste care să te ajute în promovarea afacerii tale? Sau cum să produci o schimbare în bine în comunitatea ori în organizația ta, utilizând povești cu rol inspirațional? Vrei să descoperi o perspectivă științifică asupra narațiunilor care pot influența identitatea ta și a grupurilor din care faci parte? Îți dorești să afli mai multe despre cum se aplică tehnica storytelling? Vrei să te convingi că aplicațiile storytelling în turism sunt foarte folositoare? Atunci, cartea aceasta e pentru tine! Autorii, universitari și sociologi cu experiență în domeniul utilizării poveștilor în lumea socio-economică descriu și explică, într-un limbaj clar și accesibil, conceptul de storytelling și multiplele fațete ale acestei tehnici care presupune lucrul cu povești. Povești de feluri diferite, de la basm la povestea vieții, de la narațiunile cu rol terapeutic la cele din publicitate, de la legendele urbane sau rurale la cele utilizate azi în promovarea destinațiilor turistice.
Din cuprins
- Poveștile și funcțiile lor sociale
- Interesul științific pentru studiul poveștilor
- Poveștile în turism și utilizarea lor economică
- Branding cultural
Despre autori
Codrina CSESZNEK este conf. univ. dr. la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.
Claudiu COMAN este prof. univ. dr. și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.