Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Tara si vinul

      Tara si vinul

      Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2023
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      268
      ISBN:
      9786067497113
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 2.3cm
      Descriere

      Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții. Pentru români, vinul este chiar mai mult decât atât, este un element de identitate națională. Este ceea ce demonstrează autoarea acestei cărți, analizând relația dintre brandul de țară, capitalul brandului de țară și imaginea brandului de țară, pe de-o parte, și promovarea vinului românesc, pe de altă parte.
      Marinela Ardelean, cu grație și rigoare, și-a dobândit nu numai statutul de ambasador al vinului românesc, ci și pe acela de formator autorizat pentru educarea consumatorilor și pentru dezvoltarea culturii vinului în România. Această carte împlinește eforturile pe care autoarea le-a dedicat cu perseverență și eficiență remarcabilă acestor scopuri nobile, pentru care merită aprecierea tuturor iubitorilor de vin. - Valeriu Stoica

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.