Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții. Pentru români, vinul este chiar mai mult decât atât, este un element de identitate națională. Este ceea ce demonstrează autoarea acestei cărți, analizând relația dintre brandul de țară, capitalul brandului de țară și imaginea brandului de țară, pe de-o parte, și promovarea vinului românesc, pe de altă parte.
Marinela Ardelean, cu grație și rigoare, și-a dobândit nu numai statutul de ambasador al vinului românesc, ci și pe acela de formator autorizat pentru educarea consumatorilor și pentru dezvoltarea culturii vinului în România. Această carte împlinește eforturile pe care autoarea le-a dedicat cu perseverență și eficiență remarcabilă acestor scopuri nobile, pentru care merită aprecierea tuturor iubitorilor de vin. - Valeriu Stoica
Tara si vinul
Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicării:
2023
Editura:
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
268
Colectie:
ISBN:
9786067497113
Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 2.3cm