Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism
      „Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism

      Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism

      Viscolul. 1978-1989 (Volumul III)
      Miruna Runcan
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Istorie si critica, Rafturi alese
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2021
      Editura:
      Tracus Arte
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      419
      Colectie:
      Critica literara
      ISBN:
      9786060232841
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      M164 Tropical Fruits
      Casa de ceai
      login
      M774 Date Dream / Tropical Fruit
      Casa de ceai
      login
      M162 Balthasar
      Casa de ceai
      login
      Copilaria lui Kaspar Hauser
      Bogdan-Alexandru Stanescu
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism
      Miruna Runcan
      login
      Actori care ard fara rest
      Miruna Runcan
      login
      Habarnam in orasul teatrului. Universul spectacolelor lui Alexandru Dabija
      Miruna Runcan
      login
      Damen Vals
      Miruna Runcan
      login
      Descriere

      Lucrul cel mai complicat, la finalul acestei calatorii care a incercat sa ofere o schita de traseu evolutiv asupra criticii de teatru romanesti pe parcursul a peste treizeci de ani, este sa te feresti de sentimentalisme. Fiindca, practicand profesiunea, in diversele sale ipostaze, o viata, reactiile afective, cu intregul lor spectru atat de colorat, sunt greu de imblanzit si controlat. Cu toate acestea, efortul unei distante reflexive e unul care se cere asumat […] O prima concluzie posibila ar fi aceea ca, dupa complexele dezbateri din anii 1956-1964 referitoare la functiile si responsabilitatile criticii, dezbateri dominate, asa cum am vazut, de regizorii reteatralizarii, critica jurnalistica va deveni, pe intreaga perioada studiata, daca nu un generator, atunci in orice caz un propagator de canon in ceea ce priveste stilisticile si esteticile teatrale coagulate unitar in jurul lui 1970. Cerand de la critica de teatru, la inceputul anilor 1960, rafinarea unui sistem de evaluare (si a unui discurs empatic adecvat) cu vocatie modernist-novatoare, care sa separe net productia teatrala rutiniera de realizarile exceptionale, regizorii reteatralizarii au determinat, fara sa fi dorit neaparat asta, instaurarea unui model spectacologic tinta, maximalist (combinand hermeneutica sofisticata asupra materialului dramaturgic cu intertextualitatea culturala si tratamentul vizual-simbolic cu semnificatii multiple); un model ce a afectat decenii la rand atat perspectivele de evaluare, cat si discursul propriu-zis al criticii de intampinare. (Miruna Runcan)

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează