FITS 2022 sau frumusețea teatrului
Constantin CHIRIAC: „Din iubire, cu pasiune, construim încrederea pentru a putea dărui”. Interviu de Oana Borș
sumar FITS
Trei surori: bătrânețe, memorie, moarte de Călin Ciobotari / Trei surori, r. Luk Perceval
Macbettu: misticism și carnaval de Octavian Szalad / Macbettu, r. Alessandro Serra
Alessandro SERRA: „Teatrul viitorului va fi cel al trecutului: o întâlnire între ființe umane în care actorii dansează și cântă cu corpurile în flăcări”
Interviu de Maria Rotar
Pippo Delbono despre iubire… de Călin Ciobotari / Amore, r. Pippo Delbono
Coregrafia FITSului de Alina Epîngeac
Șase spectacole despre crize non-COVID de Octavian Szalad
Partea mea de frumuseţe de Irina Zlotea
Cu degetul apodictic în ochi de Claudiu Groza / De cealaltă parte a lumii, r. Alexandra Badea
O tragedie bine temperată de Nicolae Prelipceanu / Familia unui neam, r. Aya Kaplan
FITS online | Caleidoscopul frumuseții de Adina Bardaș
În loc de concluzii | Al optulea continent FITS 2022 de Ion Parhon
Coperta 1: Călin Chirilă, Petronela Grigorescu, Ada Lupu, Diana Roman în Antonin Artaud. Familia Cenci, după Shelley și Stendhal, r. Silviu Purcărete, Teatrul Naţional Iaşi
(foto: Albert Dobrin)
Coperta 4: Amore, un spectacol de Pippo Delbono, ERT Emilia Romagna Teatro, Pippo Delbono Company
(foto: Sebastian Marcovici)