Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Tendinte contemporane in arhitectura pentru educatia preuniversitara
      „Tendinte contemporane in arhitectura pentru educatia preuniversitara”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Tendinte contemporane in arhitectura pentru educatia preuniversitara

      Tendinte contemporane in arhitectura pentru educatia preuniversitara

      Augustin Ioan
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Arhitectura, Raftul autorilor români
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2017
      Editura:
      Paideia
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      208
      Colectie:
      Spatii imaginate
      ISBN:
      9786067481709
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Tanarul. Fotojurnal
      Annie Ernaux
      login
      Lindt Excellence 70% cacao dark: Cele mai savuroase retete
      Larousse
      login
      Arta. Idei fundamentale
      login
      Icoane pe sticla din colectiile Muzeului Taranului Roman / Glass icons from the collection of the Museum of the Romanian Peasant
      Georgeta Rosu
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Bucurestii. Lumea
      Augustin Ioan
      login
      Loc in dialog
      Augustin Ioan
      login
      Arta monumentala socialista in Romania si Republica Moldova (1955-1989/91)
      Augustin Ioan, Tamara Nesterov
      login
      Originar(h)
      Augustin Ioan
      login
      Descriere

      Cum ar trebui să fie spaţiul care să stimuleze pasiunea, creativitatea și forţa de concentrare a eleviilor? Care este rolul arhitecturii?


      Aplicarea principiilor enunţate în vederea elaborării unui ghid de bune practici în arhitectura pentru învăţământul preuniversitar este dependentă de ajustarea cadrului legislativ şi normativ existent, la tendinţele actuale de evoluţie ale sistemului de învăţământ românesc în context naţional şi european.
      Aceste principii trebuie aplicate cu discernământ, în baza unor analize cost–beneficiu, aplicate pe diversitatea cazuisticii, generate de contextul local şi regional.
      Dacă oferim elevului spaţii închise, cu un design în cel mai bun caz minimalist, sărac, cu finisaje ieftine şi, mai ales, puţin durabile, curţi betonate, care va fi efectul asupra formării sale? Educaţia în spiritul principiilor dezvoltării durabile ar trebui să se desfăşoare în locaţii care stimulează socializarea, respectul pentru calitate şi frumos, respectul pentru natură. Proiectarea unităţilor de învăţământ pre-universitar se face în România în baza unor standarde şi norme stabilite în urmă cu douăzeci de ani, care nu au fost în general armonizate cu prevederile altor domenii conexe. În acest context, iniţiativa dezbaterii care face obiectul lucrării de faţă este nu numai oportună, dar mai ales necesară.

      „Clădirile de şcoală constrâng experienţele de învăţare la interior, iar curţile asfaltate şi materialele standard de finisaj nu corespund nevoilor generaţiei prezente, riscând a compromite şi nevoile generaţiilor viitoare”.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează