"Lucrarea are o adresabilitate bine determinata, de introducere a studentilor, care vor sa urmeze o cariera didactica, in principalele aliniamente tematice legate de didactica, respectiv in teoria instruirii si a evaluarii. Lucrarea se bazeaza pe procesarea si valorizarea unor repere bibliografice pertinente, de ultima ora, propunand o sinteza de inalta tinuta teoretica, epistemologica, didactica. Tematica abordata, ce respecta programa cuvenita in comunitatea psihopedagogilor, este inovativa, dar si racordata la specificul unui public linta care este mai atras de sistematicitate, exactitate si parcimonie explicativa (studenti de la facultatile tehnice, ingineri-profesori etc.). Autorii ne propun o lucrare bine construita, in care argumentatile si expficatile converg spre o buna pozitionare didactica din partea receptorilor (activism, raportare critica etc.). Din perspectiva didacticizarii continuturilor, avem de a face cu un exemplu de organizare conceptuala si explicativa, ce conduce la o facilitare a incorporarii si procesarii informatiilor de catre cititori. De asemenea, remarcam si un inspirat echilibru dintre p. irtea textuala si imagistica grafica, dintre explicit si implicit, dintre inchiderea si deschiderea interpretativa."
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicării:
2019
Editura:
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
280
Colectie:
ISBN:
9786063107832
Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm