Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      „Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale
      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale

      Terapii si interventii psihopedagogice la persoane cu cerinte speciale

      Alois Ghergut, Adrian Rosan
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Educatie, Raftul autorilor români, Psihoterapie
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Polirom
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      760
      Colectie:
      STIINTELE EDUCATIEI. Structuri, continuturi, tehnici
      ISBN:
      9789734699391
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      In atelierul de magie
      James R. Doty
      login
      Cum sa predai
      Phil Beadle
      login
      M65 Pina Colada
      Casa de ceai
      login
      Arta de a iubi
      Erich Fromm
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Management general si strategic in educatie. Ghid practic
      Alois Ghergut
      login
      Cuvantul si conditia umana. Reflectii, proiectii și regasiri
      Alois Ghergut
      login
      Psihopedagogie speciala
      Alois Ghergut
      login
      Un dulau si un arici pe sarma
      Laura Panazan
      login
      Descriere

      Persoanele cu cerințe/nevoi speciale se bazează în parcursul lor existențial pe diferite tipuri de suport ce le facilitează autonomia personală, educația, profesionalizarea, calitatea vieții și, poate cel mai sensibil aspect, incluziunea socială. Autorii acestui volum ne oferă o serie de soluții bazate pe evaluarea holistică a nevoilor lor și furnizarea integrată a serviciilor de terapie, recuperare și reabilitare în plan social și profesional, fără a ignora formarea unor specialiști în domeniul incluziunii și extinderea programelor de supraspecializare pentru cadrele didactice ori dezvoltarea programelor de sprijin în procesul de tranziție spre o viață normală al persoanelor cu dizabilități. Volumul reunește materiale bazate pe dovezi științifice privind modalități practice de abordare a incluziunii pe patru mari paliere: eficacitatea programelor implementate la noi, reabilitare, intervenții complementare și intervenții bazate pe tehnologie. Sunt prezentate metode de integrare educațională și socială de la nivel preșcolar până la nivel universitar, materiale auxiliare ce pot fi folosite ca instrumente de lucru, dar și strategii de incluziune psihosocială ori analize detaliate ale celor mai noi intervenții bionice. Un volum necesar, care completează pregătirea specialiștilor în domeniu și vine în ajutorul familiilor persoanelor cu cerințe/nevoi speciale.

      Stimularea comunicării funcționale la copiii cu tulburări de neurodezvoltare • Strategii de intervenție în ADHD aplicabile acasă și la școală • „Dislexia ascunsă”: cerințe educative speciale ale copiilor supradotați cu tulburări de învățare • Strategii pentru reducerea anxietății copiilor cu TSA față de intervențiile medicale • Intervențiile bionice și tehnologiile asistive în compensarea și recuperarea funcțională a persoanelor cu dizabilități • Rolul competițiilor sportive în incluziunea psihosocială a persoanelor cu dizabilități

      Alois GHERGUȚ, profesor habilitat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași, director al Departamentului de Științe ale Educației, conducător de doctorat și coordonator al programului de masterat Diagnoză și intervenție la 15 persoane cu cerințe speciale. A publicat peste 20 de volume și aproximativ 200 de articole de specialitate referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerințe speciale, educația incluzivă, evaluarea, intervenția și designul programelor de terapie și recuperare ale persoanelor cu cerințe speciale, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică ș.a. Dintre cele mai recente volume publicate la Editura Polirom, amintim: Educația incluzivă și pedagogia diversității (2016), Educația specială. Ghid metodologic (coord., 2016), Managementul instituțiilor și serviciilor pentru persoane cu cerințe speciale (2018), Educația incluzivă. Ghid metodologic (în colab., 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).

      Adrian ROȘAN, profesor, director al Departamentului de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. Licențiat în psihopedagogie specială și psihologie. Psiholog cu drept de liberă practică în psihopedagogie specială, psihologie clinică și psihoterapie, supervizor în psihopedagogie specială. Membru în conducerea Colegiului Psihologilor din România și în cea a Asociației Psihologilor din România. A fost visiting researcher (2011) la Universitatea din New Orleans, SUA. Coordonează împreună cu Carmen David Laboratorul de Cercetări Interdisciplinare a Diferențelor Individuale în Învățare (Learn‑id; http://learnid.centre.ubbcluj.ro). Este autor, coautor și coordonator de cărți, capitole și articole științifice în domeniul psihopedagogiei speciale și al psihologiei. În calitate de investigator principal, coordonator sau membru, derulează programe de cercetare naționale și internaționale în domeniul tulburărilor de neurodezvoltare, al validării de instrumente și al practicilor incluzive bazate pe evidențe.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează