Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Trei piese antifasciste
      „Trei piese antifasciste”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Trei piese antifasciste

      Trei piese antifasciste

      Capete rotunde si capete ascutite,Teroarea si mizeriile celui de-al treilea Reich, Svejk
      Bertolt Brecht
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Piese de teatru, scenarii, Rafturi alese
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Tact
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      378
      Traducatori:
      Elise Wilk,Alice Monica Marinescu,Vlad A. Arghir
      ISBN:
      9786069039137
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      O camera doar a ei
      Virginia Woolf
      login
      Pe pamant suntem stralucitori o clipa
      Ocean Vuong
      login
      The Bell Jar
      Sylvia Plath
      login
      Strainul
      Albert Camus
      login
      Descriere

      „Principalul pilon pe care se sprijină concepția teatrală brechtiană este teoria și practica efectului de înstrăinare, în slujba unui teatru non- sau antiaristotelic. Brecht propune un teatru care să educe prin distracție și distanțare critică, nu să purifice prin milă și frică, cum impune catharsisul aristotelic. Spectacolul ar trebui să provoace spectatorul să gândească și să acționeze, nu să îl copleșească emoțional. Or această abordare este dezvoltată de Brecht tocmai în opoziție cu ceea ce percepea ca manipulare a emoțiilor și recurs la sentiment în propaganda nazistă. Discursul nazist stârnea emoții primare, precum frica sau ura, prin strategii tipice teatrului burghez. După venirea la putere a naziștilor, Brecht va observa cu ironie amară că niciun regizor care apelează la vechile mijloace de manipulare a emoțiilor nu poate rivaliza în acest domeniu cu propagandiștii naziști.

      Teatrului care provoacă emoții necontrolate și adoarme rațiunea, Brecht aspiră să îi opună un teatru științific, care să deconspire mecanismele iluziei și să invite la cunoaștere și la plăcere. Acest teatru, pe care îl numește inițial epic, iar mai târziu dialectic, plasează spectatorul în rolul celui care judecă, analizează, cântărește, se îndoiește.” ( David Schwartz)

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează