Ori ești o vacă mov, ori nu ești. Ori ești remarcabil, ori invizibil. Tu alegi!
În fiecare zi consumatorii intră în contact cu o sumedenie de produse plictisitoare (vacile albe cu pete negre), dar poți fi sigur că ei nu vor uita o vacă mov. Aceasta nu e o funcție de marketing care poate fi alipită produsului tău sau serviciului prestat de tine. Vaca Mov este inerentă. Trei dintre P-urile marketingului (Preț, Promovare, Publicitate) nu mai sunt suficiente astăzi.
Ce au în comun Apple, Starbucks, Dyson și Pret a Manger? Cum reușesc aceste companii să se dezvolte spectaculos?
Seth Godin te îndeamnă „să pui o vacă mov” în orice construiești și orice faci, pentru a crea în cele din urmă un produs cu adevărat remarcabil.
Lucrurile de care ai nevoie pentru a fi remarcabil se schimbă în fiecare zi. Ceea ce înseamnă că și tu trebuie să te schimbi în fiecare zi.