Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual
      „Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual

      Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual

      Madalina-Nicoleta Chirila
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicitate si media
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Institutul European
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      324
      ISBN:
      9786062404123
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm | 1.8cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      S-ar putea să-ți placă și:
      Tara si vinul
      Marinela Ardelean
      login
      Voci digitale in pandemie
      Corina Ozon
      login
      Media si Inteligenta Artificiala
      Antonio Momoc, Romina Surugiu
      login
      Vanatoarea de minti
      Gabriel-Catalin Butoi-Put
      login
      Descriere

      Din cuprins:

      • Clasa lexico-gramaticala a pronumelui
      • Discursul publicitar
      • Valente pragmatice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual
      • Valente retorice ale pronumelui in discursul publicitar romanesc actual

      Noutatea studiului dnei Madalina-Nicoleta Chirila poate fi citita in cheie (cel putin) dubla, pentru ca, pe de o parte demersul analitic depaseste perspectiva canonica a lingvisticii in analiza pronumelui, inserandu-se pe taramul (inter)actional al pragmaticii si pe cel argumentativ al retoricii si stilisticii functionale, pe de alta parte, din incorporarea acestui topic in functionarea pragmatico-discursiva a unui tip specializat de discurs, cu mare impact individual si societal, cu inradacinare puternica in zona oralitati. Prin urmare, volumul reprezinta un studiu mai mult decat binevenit in peisajul cercetarilor romanesti de pragmatica lingvistica, retorica, stilistica aplicata si lingvistica de corpus si, totodata, "un exercitiu util pentru a imbunatati perspectiva teoretica si metodologica privitoare la discursul publicitar romanesc actual" (p. 255). - Prof. univ. dr. Cecilia Mihaela Popescu, Universitatea din Craiova

      Aplecandu-se asupra unui subiect mai putin abordat de catre lingvisti, referitor la unele aspecte particulare de ordin lingvistic (pragmatic) si/sau stilistic (retorica) si valorificand informatii de referinta (vechi si noi/romanesti si straine) pentru domeniile amintite, autoarea a reusit sa realizeze un studio complex si unitar privitor la implicatiile pronumelui in discursul publicitar romanesc actual (televizual si radiofonic), aflat sub semnul unei dinamici dintre cele mai interesante si rodnice din punct de vedere interpretativ. - Prof. univ. dr. habil. Adrian Chircu, Universitatea "Babes-Bolyai"

      Initiativa de a surprinde, intr-o cercetare cu profil monografic, valentele pragmatice si retorice ale recursului la pronume in discursul publicitar are potentialul de a imbogati literatura de specialitate cu elemente noi si relevante care completeaza cunostintele necesare inchegarii unor teorii cu mare putere explicativa. - Prof. univ. dr. habil. Ioan Milica,, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează