Cuprins
― Stropul de motivație ― .................................................................................. 7
Introducere ........................................................................................................... 11
Ambasadori Corporate ..................................................................................... 14
Contribuitori 2.0 ................................................................................................ 17
Adrian M. Cioroianu ................................................................................ 17
Cristian Cojocaru ...................................................................................... 17
Iulia Teodorescu ....................................................................................... 18
Andrei Băjenaru ....................................................................................... 19
Sorin Călinescu ......................................................................................... 19
Viorica Păcurar ......................................................................................... 20
Cătălin Priscorniță ................................................................................... 20
Remus Bălan .............................................................................................. 21
Teodor Dima .............................................................................................. 22
Adrian Dragomir ...................................................................................... 23
Marian Ene .................................................................................................. 24
Gabriel Ghinea ........................................................................................... 25
Călin Iepure ................................................................................................ 25
Mihai Guran ................................................................................................ 27
Daniel Alucăi .............................................................................................. 27
Alin Gherman ............................................................................................. 28
Mihai Mihalcea .......................................................................................... 29
Laurențiu Giușcă ...................................................................................... 29
Robert Dorobanțu .................................................................................... 30
Viorel Tașcău ............................................................................................. 30
16 martie 2020. Punct de inflexiune ......................................................... 33
Ziua 1, Luna 1 din era AC (After Coronavirus) ....................................... 57
Solve et Coagula ................................................................................................. 72
Adaptabilitatea e noua inteligență a echipelor de vânzări
și a companiilor .................................................................................................. 94
Sharing is caring .............................................................................................. 110
6 | Vânzări 2.0. Punct şi de la capăt
Nu criza trece. Noi trecem prin criză...................................................... 127
Despre viață, vânzări și antreprenoriat în imobiliare ..................... 152
Circumstanțele, Principiile și Vânzătorii .............................................. 176
COVID-19 vs CoVi(n)d 20… ce am făcut și ce putem face să
ne adaptăm vremurilor ce vor urma ...................................................... 196
Restart ................................................................................................................. 215
Băiatul de la credite ....................................................................................... 235
Ai, n-ai mingea, tragi la poartă .................................................................. 243
„Jocul Vânzării”... în flăcări .......................................................................... 252
Vânzătorii – între percepție, realitate și adaptare continuă ........ 270
Blândețe .............................................................................................................. 286
Ce se schimbă și ce nu se schimbă ........................................................... 292
Clienți din LinkedIn
Vânzări fără întâlniri la birou! ................................................................... 306
Poveste din pandemie – Vânzare în criză! ........................................... 321
Punct. Și de la capăt ....................................................................................... 330
Coronavirusul și Doamna Grasă ............................................................... 341
Vânzări 2.0. Punct și de la capăt – Final ................................................ 359