Vanzari 2.0

Vanzari 2.0

Punct si de la capat
0.0 / 10 ( 0 voturi)

Categorii:
Limba:
Romana
Data publicării:
2020
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
366
ISBN:
9786069490303
Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20cm
Descriere

Cuprins

― Stropul de motivație ― .................................................................................. 7

Introducere ........................................................................................................... 11

Ambasadori Corporate ..................................................................................... 14

Contribuitori 2.0 ................................................................................................ 17

Adrian M. Cioroianu ................................................................................ 17

Cristian Cojocaru ...................................................................................... 17

Iulia Teodorescu ....................................................................................... 18

Andrei Băjenaru ....................................................................................... 19

Sorin Călinescu ......................................................................................... 19

Viorica Păcurar ......................................................................................... 20

Cătălin Priscorniță ................................................................................... 20

Remus Bălan .............................................................................................. 21

Teodor Dima .............................................................................................. 22

Adrian Dragomir ...................................................................................... 23

Marian Ene .................................................................................................. 24

Gabriel Ghinea ........................................................................................... 25

Călin Iepure ................................................................................................ 25

Mihai Guran ................................................................................................ 27

Daniel Alucăi .............................................................................................. 27

Alin Gherman ............................................................................................. 28

Mihai Mihalcea .......................................................................................... 29

Laurențiu Giușcă ...................................................................................... 29

Robert Dorobanțu .................................................................................... 30

Viorel Tașcău ............................................................................................. 30

16 martie 2020. Punct de inflexiune ......................................................... 33

Ziua 1, Luna 1 din era AC (After Coronavirus) ....................................... 57

Solve et Coagula ................................................................................................. 72

Adaptabilitatea e noua inteligență a echipelor de vânzări

și a companiilor .................................................................................................. 94

Sharing is caring .............................................................................................. 110

6 | Vânzări 2.0. Punct şi de la capăt

Nu criza trece. Noi trecem prin criză...................................................... 127

Despre viață, vânzări și antreprenoriat în imobiliare ..................... 152

Circumstanțele, Principiile și Vânzătorii .............................................. 176

COVID-19 vs CoVi(n)d 20… ce am făcut și ce putem face să

ne adaptăm vremurilor ce vor urma ...................................................... 196

Restart ................................................................................................................. 215

Băiatul de la credite ....................................................................................... 235

Ai, n-ai mingea, tragi la poartă .................................................................. 243

„Jocul Vânzării”... în flăcări .......................................................................... 252

Vânzătorii – între percepție, realitate și adaptare continuă ........ 270

Blândețe .............................................................................................................. 286

Ce se schimbă și ce nu se schimbă ........................................................... 292

Clienți din LinkedIn

Vânzări fără întâlniri la birou! ................................................................... 306

Poveste din pandemie – Vânzare în criză! ........................................... 321

Punct. Și de la capăt ....................................................................................... 330

Coronavirusul și Doamna Grasă ............................................................... 341

Vânzări 2.0. Punct și de la capăt – Final ................................................ 359

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.