Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc
      „Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc
      Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc
      Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc

      Joc educativ - Ghici la ce ma gandesc

      Titia
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Brand:
      Titia
      Țara de origine:
      Romania
      Tip:
      Joc educativ
      Material:
      Carton
      Culoare:
      Multicolor
      Varsta Minima:
      3 ani
      Abilitati Dezvoltate:
      Perspicacitate
      Numar Maxim Jucatori:
      2
      Cod de bare:
      0655383927330
      Dimensiuni: L: 10cm | l: 7.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Cine a pus piper in mare?
      Carmen Tiderle
      login
      Carti de joc - Tabinet
      Titia
      login
      Carti de joc - Super Septica
      Titia
      login
      Carti de joc - Super Macao
      Titia
      login
      Descriere

      Intreaba-ma si iti raspund doar cu "Da" sau "Nu"! Joc simplu de imaginatie! Si distractiv!

      Daca eu mi-am pus o culoare in minte, cat timp ti-ar lua sa afli ca mi-am pus Verde?

      Dar daca mi-am pus un animal in minte, iar acesta este un Castor?

      Sau daca mi-am pus in minte un oras, iar acesta este Tokyo?

      Ce contine? Cum se joaca?

      In joc se afla 1 regulament si 2 seturi de cartonase:

      • 80 de cartonase cu ilustratii (pentru cei care nu stiu sa citeasca)
      • 25 de cartonase cu text (pentru cei care stiu sa citeasca)

      La joc astfel pot participa jucatori de toate varstele! Fiecare jucator extrage un cartonas, iar apoi raspunde la intrebari cu "Da" sau "Nu", pana cand ceilalti jucatori reusesc sa ghiceasca.

      In cazul cartonaselor cu ilustratii, grupul trebuie sa ghiceasca ce este desenat pe cartonas (exemple: un elefant, o chitara, un tort).

      In cazul cartonaselor cu text, vei gasi aici un domeniu din care tu trebuie sa alegi un cuvant pe care ceilalti sa-l ghiceasca.

      De exemplu, iti pica domeniul "Un articol vestimentar" si alegi "cravata". Sau iti pica "Un mijloc de transport" si tu alegi "trotineta".

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează